Veelgestelde Vragen
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Omdat drukken op aanvraag 1-2 werkdagen duurt en verzending 1-3 dagen, moet je bestelling binnen 2-7 werkdagen bij je zijn.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem voor annuleringen of wijzigingen onmiddellijk contact met ons op via klantenservice@thepostersquare.nl.
Als het drukken nog niet is begonnen, zullen wij uw verzoek inwilligen. Vermeld uw bestelgegevens voor snelle hulp.
Hoe kan ik mijn zending volgen?
Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je per e-mail alle verzendgegevens, inclusief een volgnummer.
Waar worden bestellingen vandaan verzonden?
Onze bestellingen worden uitgevoerd via een netwerk van 130 strategisch gelegen drukkerijen verspreid over 32 landen. Dit netwerk zorgt voor een efficiënte en snelle levering, terwijl je geen douane- of invoerbelastingen hoeft te betalen.
Heb je een beschadigde bestelling ontvangen?
Voor artikelen die beschadigd aankomen, stuurt u een e-mail naar klantenservice@thepostersquare.nl met foto's van zowel het artikel als de verpakking, samen met uw bestelnummer. Geef aan of u een vervangend artikel of een terugbetaling wenst.
Andere vragen over je bestelling?
Neem contact op via ons contactformulier of e-mail voor vragen over bestellingen.